38+2 günlük hamileyim ve artık doğurmak istiyorum. 35 haftadayken kanamam oldu erken gelicek sandık ama 1cm açılmayla kaldı gelen giden yok. Halada yok. Ama mide yanması yalancı sancı kusmalar yıldım artık. Doğurmak istiyorum. Yürüyüş yapıyorum merdiven inip çıkıyorum hurma yiyorum pilates topunda hareketler yapıyorum ammmaaaa gelmiyor oğlum 😓