GamzeDurmus Arkadaşlar benim progestanım bitti yarın sabah için 1 tane kaldı çarşamba günü sabah randevum sizce yarın sağlık ocağına gitsem yazar mı yazıyorlar mı yani bilgisi olan var mı
iki_tospik_annesii GamzeDurmus Önceden yazıyordular ama şuan yazmıyorlar malesf canm kadın doğum doktorunun yazması gerekiyor sağlık ocağı yazsa bile SSK karşılamıyor malesf ki
GamzeDurmus iki_tospik_annesii yaa ama en son doktorum yazınca karşılamıştı 17 TL falan ödemiştim normal fiyatı 70 diye hatırlıyorum
Carriebradshow iki_tospik_annesii yanlış bilgi vermeyelim. Daha geçen hafta 6 kutu yazdı aile hekimim. Hepsini de sigortam karşıladı.
iki_tospik_annesii GamzeDurmus Evet cnm yazınca ucuz alıyorsun ama normal alınca daha pahalı İlk oglumda yazdırıp sağlık ocağında alabiliyordum ama bu hamileliğimde hiç sağlık ocağında yazdırıp alamadım malesf cnm SSK sağlık ocağının yazgını karşılamıyor + doktor yazmıyor bile kadın doğuma git orda yazdır diyor
GamzeDurmus iki_tospik_annesii yaa üzüldüm nasıl yapsam onu da bilemedim yarın kadın doğum doktoruma gideyim o zaman kararsız kaldım çünkü teşekkür ederim 🤲🏻🌸
iki_tospik_annesii GamzeDurmus Walla canm o konuda kesin birşey diyemiyecm Ben ilk oglumda bağcılarda yaşıyordum oradaki sağlık ocağında doktorum yazıyordu 3 kutu alabiliyordum Şuan Beylikdüzü’nde oturuyorum ama buradaki sağlık ocağı yazmıyor malesf ki alamıyor
GamzeDurmus ecemsmom çok da kararsız kaldım bu doktordan doktora değişiyor mu anlam veremedim ya yarın bide sağlık ocağına gidip yazmazsa tekrar uğraşmak zorunda kalıcam elimde de ilaç kalmamış olacak 🥺🤷🏼♀️