Zozan hamilelikte fazla acı önerilmiyor . Ayrıca herşeyin fazlası zararlı ve hemoroide sebep oluyor. Ayrıca belli haftadan sonra annenin yediği ictiginin tadı amniyon sıvısına geçer ve bebek amniyon sıvısı yuttukca annenin yediği içtiği şeylerin tadını alır