Zozan Kızlar 28 haftalık hamileyim ve çok acı yiyorum kahvaltıda yemeklerde ara öğünlerde sofrada acı yoksa birşey yemiyorum 🤦♀️ilk 4 ay hep kustuğum için hiç yiyemedim sizce zararlı mı doktora gittiğimde sormayı unutuyorum
Neshaakin Zozan herşeyin fazlası illaki zarardır canım kararında bırakmak lazım heleki iki canlısın. Midende yanma yapabilir belki ama acı yemenin gebelikteki sıkıntısını son aylarda basura sebep veriyo diye biliyorum. Doktoruna danış sen en azından yol gösterir sana
Linasmommy Zozan valla canım ben deli gibi yiyorum acıyı doymuyorum turşunun suyunu içiyorum ekmeği turşu suyuna bandırıp yiyorum bak yine canım çekti 😂😂
Bskrt Zozan mide ya da hemoroid problemi varsa zararlı olabilir Ben her gün acı biber turşunu ekmeğin arasına koyup yiyorm çok canım istiyor 😬
Zozan Deniz2961 valla canım bana zarar vermiyor ama etrafımdaki insanlar bebeği öldürüyorsun deyip duruyor internette de net bir bilgiye ulaşamadım
Zozan Bskrt mide problemim yok bildiğim kadarıyla ve hemoroid de yok her yediğimiz bebeğe ulaşıyorsa bu onu eritmez umarım 😔
Tomrisinizi Zozan 18 haftaligim en basindan beri sadece acili seyler cekti canim her yemegimde aci var yogurda bile pul biber dokuyorum.. bebegimde cok sukur bi skinti yok doktor mideni eksitmiyorsa sakinca yok dedi bende devam ediyorum
Zozan Linasmommy ayyy buralara yakınsan gel beraber giyelim tatlım valla acılı bir kısır acılı şalgam yanına da süs biberi koyar yeriz 🤤🤤
Tomrisinizi Zozan ya eritmez benim bebek 14. Haftada 110 gramdi onde bile gidiyormus doktor oyle dedi bakma millete hep konusuyolar onu yeme bunu yeme ne yicuk onlara kalsa baklava borek ye oohh bebek siser derler 😂
Bskrt Zozan bebeğe besin olarak gitmiyor ki Vitamin mineraller ayrıştırılarak kanla geçiyor etkileyeceğini sanmıyorm