(Dikkat roman içerir vakti olmayan okumasın !🥰pozitif normal doğum hikayem ! )Eveet buraya ilk hamileliğimde başlamıştım ama o evladımın kokusunu almak nasip olmamıştı kendiliğinden olan bir düşük yaşamıştım çok üzülmüşmüydüm evet ama kendimi hep teselli ettiğim sıra ikinci hamileliğime geldi ve içimde düşmeyeceğine inandığım bir ümit birde herşey allahtandır diyip düşeceğine dair bir korku vardı ilk 3 ay ailelerden bile saklamıştık olurda tekrar bişi olur derken 9 ay nasıl geçti bu sefer anlamadım her kontrole gittiğimde içimde hem bir korku hem bir heycan hem bir ümit hep bir dua vardı doktoruma çok güvendim ve kendimi her zaman iyi yönde motive ettim bu sefer allah nasip ederse kavuşacağım diye hep dilimde nasipse kavuşacağım cümlesi vardı veeee o gün geldi çattı 37. Haftadan beri doktorum her an gelebilir diyordu bende oda nasip ne zamansa o zaman diyip hep bekleme kararı akdık taaki 40. Haftama kadar 🥰 39+6 Haftama geldiğimde sabahtan koyu kıvamlı yumurta akı gibi nişanım geldi 39 +6 a kadar beklediğim için içimden bir ses hep acaba geçmi gelecek acaba normal doğuramıyacakmıyım diye bana seslenip duruyordu ama her seferinde kötü düşünmeyip normal doğuracağım allah naisip ederse diyordum ve bekliyordum eşimle 39+6 Haftama girip nişanım gelince iyice bir heycanlandık🥰o gün doğururmuyum acaba diye ama o gün doğurmadım ertesi gün 40. Haftama girdiğimde sabah namazında belimde hafif bir ağrı hissettim tabi son zamanlarda hep perine masajı plates yürüyül vs hep yapıyordum ve ara ara ağrılarım oluyordu ama belim hiç ağırmamıştı ns ağrıları takip ettik ve düzenli olarak 10 dkkda bir giriyordu eşim heycan yapıp hemen doktorumu aradı hastaneye geçmemizi söyledi hastaneye geçtim nst ye girdim açıklığıma bakıldı ve düzenli sancı ile beraber 1 cm açıklık olduğunu öğrendim ebeye ve doktoruma eve gideceğimi sancılarımı evde karşılayacağımı söyledim ve hemen eve geçtik hastane 5 dkm uzaklıklta 🥰hastaneden sonra plates yürüyüş duş vs yaptım ama çok değil dinlenmeye ihtiyacım vardı bol bol uyudum çok bişi yapmadım iyiki uyumuşum derken bel ağrı artık 6/8 dkkya düştü ama şöyle ağrı girince canım yanıyor çıkınca sanki hiç bişi olmamış gibi devam ediyprdum güle eğlene o gün hep ağrılarımı karşıladım her ağrı girdiğinde hadi kızımıza kavuşmaya az kaldı oleyy doğuruyorum diyodum 🥰🥰 derken ağrılar biraz şiddetini arttırmaya başladı 😃tekrar hastaneye geçtik ağrım hafif şiddetliydi ama ebe hanım açıklık hala 1 cm olduğunu söyledi yine eve geçtik saat ilerledikçe ağrılarım dkksı kısalıyor ağrımda bir tık artıyordu akşam 9 sularında hastaneye tekrar geçtik açıklığıma bakan ebe her seferinde bana gözünden yaş akmadıkça gelme diyordu ama ilk doğumum olduğu için çok heycanlıydık nabalım her sancı süresi kısaldığında yüzüm güle güle hastaneye geçiyoduk ama hastaneye geçtiğimde benim sancımda geçiyodu ebede 1 cm diyip yolluyodu 😃son gittiğimde sancım iyice can acıtmaya başlamıştı ama yinrde ağlamıyordum ebe hanım tekrar kontrol ettti 1 cm diyip tekrar yolladı içimden bir ses son kez kontrolümün yapıldığını söylemişti ama çokta inanmamıştım belki olur ya 2 gün bile sancı çekenler oluyor diye ns eve geçtik ama sancım geçmedi iyice şiddetini arttırdı bu sefer 3 dkkda bir girmeye başladı ve şiddetliydi hala açıklığım 1 cm mi diyip sinirden ağlamayı düşünüyordum ki ağlamaya başladım tekrar hastaneye geçiş yaptık bu sefer kararım şuyduhala açıklık 1 cm ise bana ağrı kesici vursunlar ağrım geçsin bu gün doğurmayayım 😃ns gittik ebe hanım tekrar kontrol etti veee açıklık 5 cm saaat 9 dan saat 12 kadar açıklığım 1 cm den 5 cm ye ilerlemiş yatışım yapıldı odaya geçtik ebe geldi tekrar açıklıığıma baktı suyumu patlattı altta bişiler yaptı bana ıkın kakanı yap dedi kakam yoktı çünkü evde bel ağeısı ile beraber gaz sıkışmam kabızlıkğın vardı diye kurtulmak için doktoruma danışıp lavman yapmıştım heralde ebede suyu patlatıp açıklığı hızlandırdı anlamadım ne yaptığını ama en son hemen doktor hanıma haber verin açıklık tam dediğini hatırlıyorum apar topar doktorumu aradılar 5/10 dkkya hastaneye geldi doğumaneye geçtik istediğim pozisyonda durdum ıkınma denemeleri yaptım daha sonra yapamayınca yardım destek istermisin dediler nolur çıkartın sezaryan mi olsam dediğimi hatırlıyorum onlarda artık az kaldı hadi gayret dedi doktorum motive etti çatala çıktım ebelerden destek istedim Karnıma bastırdılar ıkındım ıkındım ıkındım en son başına dokun bak az kaldı dediler evladımın başına dokundundum bir cesaret geldi son kez uzuuun uzun nefesimi tuttum Ikındım vee bende evlat kokusuna kavuştum 🥰hastaneye 12 de geçtik 5 cm açıklığımı öğrenmem nst çekilmesi ve hastane yatışım yapılması doğumhanede geçcen süre hepsi bütün macera saat 2 de son buldu kesi ve rutin epizyotomi yapılmadı kordon geç klemplendi plesantamızı hastaneden istedik ve çoktan gömdük biz şuan tam 1 haftalık olduk ne doğum aklımda kaldı ne ağrılar her şey tatlı bir hatıra olarak hatırlanıyor 🥰dikişim çok şükür yok hamileliğim son haftalsrında hep egzersiz perine masajı hurma vs hepsi yapmaya çalıştımnşuan aklımda kalan sadece çok uğraştık amaa değdi evlat kokusu bam başka ne olursa olsun içinizde hep bir ümit olsun dua olsun rabbim isteyen tüm annelere doya doya evlat koklamayı nasip eylesin tek nefeste kavultursun inşallah şuan kucağımda ve okuyanlar selam sevgilerimizi iletiyoruz 9 ay boyunca hep bu romanı yazmayı hayal etmiştim hayaldi gerçek oldu isteyen herkesin hayaline kavuşması duası ile hayırlı geceler güle güle happy mom hoşgeldin happy kids diyoruz 🥰