nevarneyokk sorun sadece uyruklari değil, bu insanların ülkede kaydı yok, kimliği yok. Yakalanma oranları düşük kimi arayacaklar ki, kaçak yoldan girmiş binlerce Afgan var ülkede. Ceza almak yerine sınır dışı ediliyorlar, cezai yaptırım olmayınca bunlari yapmaya cesaret buluyorlar.