bebek- ortada psikolojik bir şiddet yok bayan lütfen dramatikleştirmeyin. Sizin anlayacağınız şekilde anlatalım o halde; sokakta çocuğunun keyfi canını yakan birini gördünüz, çocuğuna temel barınma veyahut gıda ihtiyacını karşılamayan kötü şartlarda yaşamasına göz yuman bir ebeveyn gördüğünüzde ne yaparsınız? Kendi çocuğudur karışmak bana düşmez mi dersiniz? Farkındalığı yüksek bir bireyseniz mutlaka durdurmak istersiniz değil mi? Bu iki hikayede fark sadece çocuğun doğmuş ya da doğmamış olması…
Lütfen cvp yazmayın artık anlamazsanız da bu sizin probleminiz bu saatten sonra.