İlk iki gebeliğimdede bırakmıştım daha sonra bırakamadım emzirme döneminden sonra içmeye başlamıştım şuan 33 haftalık gebeyim 7. Ay bitene kadar içtim inan kendimi çok zorladım baktım olmuyo sayısını azalttım 5 tane falan içiyodum en son grip oldum boğazımı çok yaktı paketim bitti dahada almadım çok şükür 8 ay bitiyo 1 ay oldu içmiyorum inşallah böylede devam eder kendimle çok kavga ediyorum almamak için bu kadar idare ettiysen edersin diye strese sokma kendini herşey olacağına varır