Kızlar 42 gün önce 28+2 de doğum yaptım. Bebeğim küvöz de ilk haftalar çok zorlu geçse de günler geçtikce içim daha da umutla doldu. Bugün hastaneden aradılar yarın gelin artık emzirmeye başlayabiliriz diye. O kadar mutluyum ki anlatam. Yaşayacak mı,sağlıklı olacak mı,günler geçecek mi derken artık kızıma kavuşmam daha da yakın inanıyorum. Heyecandan sabah olmaz gibi saatler geçmiyor. Görüşe gittiğim de sadece 5 dk ellerine dokunduğum evladımı yarın Allah nasip edeese emzireceğim. Rabbim tüm küvöz yolu bekleyen annelerimize yaşatsın bu sevinci. Darısı sağlıkla evime getirmeye olsun 💜💜💜