23 haftalık hamileyim son 2 haftadır benim de kasık ağrım oluyordu. Doktoruma söyledim idrar enfeksiyonu olabilir dedi. İdrar tahlili yaptık enfeksiyon çıktı. Kasık ağrısına el olarak sık idrara çıkma ve sıkışıklık yaşadığınızda ağrınız artıyorsa bu ihtimali de düşünün