Akturk ArelinAnnesi01 evet kesinlikle zayıf doğsıun ama zamanında sağlıklı olsun. Tüm bebişlerimize sağlıklı şekilde kucağımızı almayı uzun ömürler vermeyi nasip etsin
Elfvli Ryhnmhmtuna geçen sene temmuz ayında geçirdim ben. O zaman bizim yas gurubunun asi.hakki yoktu. Simdi asilarimi oldum 2 doz biontech asım var.
Meryemce92 minikayak2-6 Benimde ateşim de sizinki gibi seyretti. Parol içince düşüyordu terliyordum. Rahatlayıp gözüm açılıyordu en azından. Ateşin çok yüksek olmadığı sürece bir sıkıntı olmaz diye düşünüyorum.
Semaen Ay inanın bende kafaya taktım iyice düm geceden beri bogazımda yanma genzimde öyle burun tıkanıklıgı var ateşim yok öksürük yok bu belirtiler covid belirtisimi bilemiyorum 😒
Fundish AhDuyZey ben 22.haftamda gecirdim ama biontech aşılıydım bir tane.yine de beni koruduğunu düşünüyorum.d vitamini c vitamini 8 saatte bir parol derken cok şükür atlattık