AhDuyZey Eylül’ün 13 ünde covid testim pozitif çıktı o gün 18+5 tim. İlk ⅚ gün çok zor geçti. Ateş, baygınlık hali, iştahsızlık, tat koku kaybı, bel ağrısı oldu. Sadece parol ve ekopirin 150 mg kullandım. Çok şükür atlattık gitti. Ama bazı şeyler kaldı. Nefes darlığı çok fazla çekiyorum. Özellikle sırt üstü yattığımda felaket bi çarpntım oluyo. Çabuk yoruluyorum kollarım hemen yoruluyo. Yinede bugüne şükür.