Balmumu sadece bizim için geçerli değil bir insanın çok ağır hasta , ya da kontrole muhtaç olması gerekmiyor doktorların muaf tutulması için. sağlık alanından faydalanmak tüm hastaların ve vatandaşların hakkıdır. elbette doktorlar , sağlık çalışanları ve bir çok meslek malesef hakettiği değeri, maaşı ve çalışma düzenini görmüyor ve kullanamıyorlar. ama bunun faturası vatandaşa kesilmemeli. sonuçta sorumlusu vatandaş değil, lakin olan yine vatandaşa oluyor. bizim ülkemizde grevler malesef dinlenmiyor, anlamına önem verilmiyor. bunun başka bir yolu bulunmalı. sonuçta doktor,polis,itfaiye mesleğini bırakırsa ne olacak bu halkın hali? değil 1 mesaiden 1 dakikadan bile çok şey kaybediliyor/kazanılıyor.