mucizem42 bende bunu anlamıyorum grev yapılsa da kimin umrunda olan yine hastalara oluyor. Türkiye grevden anlayabilecek kapasitede değil, farklı yöntem bulunması lazım. Zaten sağlıkçıların, itfaiyecilerin vs çalışmama eyleminde bulunması çok yanlış. ki bunu bir sağlıkçı, bir sağlıkçı kardeşi ve bir sağlıkçı yeğeni olarak söylüyorum. birileri mağdur edilerek mağduriyet giderilmemeli.