YeninesilAnne KezibanUan ya akıyo dediğime bakma canım hani şöyle sarı renk bir damla bişey geliyo o da zorla yani
KezibanUan YeninesilAnne benden o bile gelmiyo canımm şeffaf bir damla bile gelmiyo yarım damla ancaa🤦🏻♀️ İnşallah doğumdan sonra bol bol sütümüz olur
YeninesilAnne KezibanUan okudum da canım Doğumdan yaklaşık 48-72 saat arası bile süt gelemeyebiliyormuş yani şu an gelmemesi çokta sıkıntı değilmiş