glsnyavuz mzeak7 içimi rahatlattınız bir nebzede olsa benim çok zorlu bir yolculuğum oldu yorulmaya başladım zaten artık hakkımda hayırlısı olsun teşekkür ederim gerçekten 🙏🏻
mzeak7 glsnyavuz rica ederim moralinizi yüksek tutun hepimiz o yollardan geçtik olumlu düşünün olumlu olsun sağlıkla kucağınıza alın inşallah