glsnyavuz ciğer geliştirici erken doğumlarda hep yapıyorlar ama siz doktorunuza sorun gerek görürse yapsın.bebişin küvözde kalmasına engel oluyor.benimki küvöze girememişti 2750 kilo ile doğmuştu.36+0 da.doktor böyle durumlarda ani benek ölümlerinden korkuyoruz demişti.onun için siz de doktorunuz ne diyorsa onu yapın.alınması gerekiyorsa alsınlar korkmayın daha çabuk büyüyorlar😊