Tazeanne2408 Merhaba kızlar , bu söylenti doğrumu cinsiyeti öğrenmeme az kaldı , herkeste bi tahmin . Mide bulantısı olmayıp kız doğuran varmı 😃
mathildaa Tazeanne2408 midem 10-16 hafta arası bulandi, hep eksi yedim, inanılmaz sivilce ve tüylenme sorunu yaşadım. Genelde bunlara kiz derler ama oğlum oluyor :)
Heather Tazeanne2408 alakası yok oğlumda 5 ay kustum günde 10-13 kez.kızıma hamileyim onda da aynı şekilde.
Nnnur123 Tazeanne2408 Beeen 🙋🏽♀️ Ne bulantı ne koku hassasiyeti hiçbir şey yoktu. Prensesim olucak Allah nasip ederse 🩰🎀
PinarNurTuyji Mide bulantısı olmayıp kız demiyim de bulanıp oğlum olacak diyim 🤭🤭 ve tanıdığım çok kişi var hiç bulantı kusma yaşamadan kız çocuğu olan 😊
Lulikli Tazeanne2408 benim bulantım vardı oğlum oluyor 💙 ama alakası yok bence canım. Annemin de abime hamileyken bulantısı olmuş bana hamileyken başı çok dönmüş. Arkadaşımın da hiçbir şeyi olmadı. Ne koku hassasiyeti ne bulantı onun da erkek 😅
demirmommm Tazeanne2408 benim oğlum olacak dört buçuk ay kustum ☺️Kız bebek dediler hep erkek çıktı bence bir alakası yok bulantıyla kişiden kişiye değişiyor
Ozlemyvz Tazeanne2408 ilk bebeğim erkekti onda bulantım olmadı şimdi 19 haftalık hamileyim kızım olacak ve yine hiç bulantım olmadı. Yani herkeste farklı ve cinsiyetle alakası yok
Prens1prenses2 Tazeanne2408 Bu söylentiyi ilk defa duydum ama evet iki kızımda da hiç mide bulantısı falan olmadı ama bunda Ramazan ayında hamile olduğumu öğrendim oruç da tutuyordum mide bulantısı ve kasık ağrısı beni maf etti ve oğlum olucak Allah’ın izniyle
Nurmilla Tazeanne2408 benim mide bulantı olmadı hatta hamile olduğumu hiç anlamadim cok rahat geçiyor erkek benimki ama kuzenim midesi bulandı dogma gidene kdr onunda erkek di kişiden kişiye degisiyor bence
Elifimm1 Tazeanne2408 bence kısıyle alakalı yağıyla alakalı . Kızımda evet 4. Aya kadar çok kustum şuan oğlum olacak hıc bulantım olmadı
Hilal56 Tazeanne2408 benim. İlkinde bulanmadi cok rahattim erkek oldu Bunda bulantidan mahfoldum bakalım ne olacak cinsiyeti eğer kizsa doğru bir teori