mirayveannesiii evet ortalama 40 tlye aldım takımları vs. Ona rağmen kumaşları yumuşacık gayet güzel. Diğer ürünlere pek ebebekte bakmadığım için bilmiyorum. Mesela arabayı herhangi bir mağazadan aldık, çarşı içinde diyeyim. Zaten indirimdeymiş, bi de üstüne pazarlık yaptı eşim. Pazarlık edilebildiği için öyle yerlerden almak da iyi olabiliyor, aklınızda olsun.