demirmommm mirayveannesiii kalite olarak e bebek daha iyi olabilir ama fiyat olarak kesinlikle civil. Ayrıca Civilden aldıklarımı da yıkadım ütüledim bozulmadı. Onun dışında lcw defacto ve minicityden kıyafet aldım fiyat olarak e bebekten daha uygunlar.
mirayveannesiii demirmommm ebebekte ve civilde fiyat listesi yaptım aynı ürünlerin hepsini iki yerde. Civilde 7100 TL ebebekte 8.800. fiyat olarak civil evet ama elbise kalitesinden emin değilim bu yüzden büyük eşyayı kesinlikle civilden alacağım kıyafeti de artık her yerden parça parça alırım 🙄
DenizBilge mirayveannesiii fiyat/performans olarak civil bence. E bebekten de çok aldım, civilden de. Aynı kalite benzer ürün civilde daha uygun. Artık e bebekten dünya para vererek aldığım şeylere üzülüyorum. Ordan o fiyata alacağıma, marka ürün alırım içim sızlamaz
mirayveannesiii DenizBilge e bebek gerçekten biraz para avcısı gibi geliyor ismi büyüdüğü için. Aynı marka şampuan civilde daha uygunken e bebekte daha pahalı
demirmommm mirayveannesiii bende indirimleri denk getirip kıyafetleri parça parça aldım çeşitli yerlerden . Bence kıyafet için her yere bakın farklı mağazalarda çok tatlış ürünler var 😍büyük parçaları trendyoldan aldım Kraft marka. Bulunduğum şehirde civil yok.
DenizBilge mirayveannesiii Bence de. Bulunduğum şehirde civilin olduğunu bilmeden ve bebek haberinin ilk heyecanıyla sürekli e bebekten alışveriş yapmıştım. Civili keşfedip gittiğimde ne kadar pahalı aldığı anladım
lunam mirayveannesiii civili hiç bilmiyorum ama ebebekten kıyafetlerinin bir kısmını aldım, kumaşları vs çok hoşuma gitti. Defactoda da %30 indirim var, internetten aldım henüz gelmedi gelince bakacağım kumaşlarına.
lunam mirayveannesiii merhaba tekrar. Defactodan siparişlerim geldi. Bazısı iyi bazısı idare eder. Tulumlar ve yeleklerin kumaşları güzel. Ama takımların mesela beyaz olan üstlerinin kumaşları güzel ama renkli olan altı şapkası eldiveni gibi parçaları pek de iyi değil. O yüzden yine de ebebeki tercih ederim şahsen. Bir kaç tanesini iade edicem hatta.
annembabam mirayveannesiii açık ara e bebek , açık ara 💨✔️😂 ve kesinlikle toplu alışveriş rehavetine kapılmayın derim, zararlı oluyor . İndirim kovalayın ,kimi zaman 4 lira kargo oluyor hiçbir şey degil . Ben öyle öyle çok kar eden annelerdenim 🦹♀️🥳
EbrarLinaBebek mirayveannesiii ben aynı kalitede bir nohut battaniyeyi e bebekte 60 TL civil de 30 tlye görmüştüm merakımdan kumaşın dokusunu vs inceledim civildekiyle aynıydı fazla para harcamaya gerek yok mesela e bebekten kanguru baktım 500 TL civarı civil de bakıyorum onlarda aynı kalite 100-200 arası.
Aslylmz Aynı gün ikisidendr alısveriş yaptım ve civilde aynı markaların fiyatları daha uyguna geliyor. Biberon emzik gibi ürünler özellikle. Avent falan civilde indirimdeydi biberonları uyguna aldım. Bilginiz olsun 🌸
mirayveannesiii Aslylmz avent olsun, bebek arabası olsun, Sebamed şampuan falan dalinin bile ürünleri aynı ürün farklı fiyat
MucizeAnne_ mirayveannesiii e bebek bir kıyafet 130 olmuş bacım ben vallaha alacak gücüm kalmadı civile felan gidiyorum bazen pazardan alıyorum
lunam MucizeAnne_ aa hangi kıyafetmiş? Ben haftasonu ebebekten alışveriş yaptım. Bakıyorum faturaya en pahalı görünen şey 85 tl, onda da 2 tane patikli uzun kollu tulum var.
mirayveannesiii MucizeAnne_ İnan ki gücüm var, maddi durumum gayet yerinde. İstesem çok daha pahalı yerlerden alabilecek kadar gücüm çok ama gereksiz harcama beni vicdan azabı çektiriyor. Para kolay kazanılmadığı için lüzumsuz para vermeyi sevmeyenler denim🙋💁
Aselinkooo mirayveannesiii nette de takip edin daha uygun olduğu günler oluyor mağazada görüp almak gibi olmaz tabi ama genelde kıyafetleri netten uygulamasından takip ediyorum 😊
annembabam Aselinkooo kesinlikle neyi var neyi yok ( tekstil özellikle ) kızcemin uygulamadan aldım, e haliyle ilk alışverişten sonra fikir elde ediyorsun iyidir kötüdür diye . ✔️👀 çok çok Hatta çok indirimler yakaladım ama yalan yok çok sık bakıyorum uygulamaya 🌻