Garibana Şikayet etseniz bile daha fazla keyfiniz kaçar sadece. Şahitli bir hakaret durumu yok. Yapacağı savunma “Ben güzel güzel anlattım o gebe olduğu için azarladığımı düşünmüş, ona öyle gelmiş.” Şeklinde olacaktır. Toplum Sağlığı Merkezi diye bir yer var. Oranın Aile Hekimliği Şubesi olur. Oraya gidip durumu anlatırsanız size uygun bir aile hekimliği bulup yerleştirilmenizi sağlar. Hiç kafanıza takmayın güzel günlerinizi bozmayın en güzel haliyle yaşamaya çalışın.