chisinau bende aşırı derece kansızlık var onu takip ediyorlar 2 ayda bir kan tahlili yapıyorlar, Doğuma kadar yükselmesini sağlamak için yoksa riskli benim için, bebeğin kalp atışlarını dinliyorlar, hamilelikteki aşıları da sağlık ocakları yapıyor sadece bildiğim kadarıyla ebe de ilgili olunca özel hastanede bir dünya para vereceğim tahlilleri orada yaptırıyorum sonra doktoruma gösteriyorum😊