Seherdmrkl onları hiç takmayın ben de ilk etapta 4 kilo verdim. Şu an 34 haftalığım az kilo aldım. Bana da bebek nerde bebek zayıf olur diyorlar. Halbuki bebeğin kilosu olması gereken kiloda ve gayet sağlıklı. Siz kendinizi ve doktorunuzu dinleyin. 😊