Kızlar ya ben 12. Haftaya girdim adet tarihine göre ama hiç karnım yok gibi yani kendim bile farkında değilim hamile olduğumun bulantım flan olmasa. Zayıfım da sizce normal mi bazen bakıyorum dümdüz sonra yemek yiyince gün içinde biraz çıkıyor. Daha önce bir kaybım var o yüzden korkuyorum bebeğin gelişiminde bir sıkıntı mı var acaba diye. Perşembe günü kontrolüm var yine de buraya da sormak istedim.