Selennm bu haftada benim yoğun kanamam oldu. Kese dışında kanama alanım çıktı. İki kere düşük iğnesi oldum. Ertesi hafta kanama alanım kalmamıştı. Ama yattım sürekli ve su tüketimine dikkat ettim. 16. Haftaya kadar neredeyse haftanın üç günü hep kahverengi lekelenme yaşadım. Doktorum yine baktı eski kanama alanların var dedi. Şuan 19 haftalığız elhamdülillah iki haftadır yok. Ama progestan fitil kullanıp, progestan dex göbek iğnesi vuruluyorum haftada bir kez. Yatın ve sıvı alımına özen gösterin bir de aç kalmayın.