Canım benim de öyleydi doktor ilk başlarda yerleşme kanaması demişti , sonra zamanla devam etti kahverengi lekelenmeler devam edince doktor düşük riskin var dedi progestan fitil ve iğne verdi kullandım aradan 2 hafta geçti adet kanaması gibi kanamam oldu doktora gittim bebeğin kalbi atıyor hala iyi dedi çok şaşırmış ve mutlu olmuştuk ama sonrasındaki 1 hafta sonra karın ağrısı ile doktoruma gittim kalbi durmuştu düşük yaptırdılar bu yüzden :( korkutmak istemem canım seni ama önemse canım lekelenmeyi