Kızlar şeker yükleme testi yaptırdım 190 geldi referans aralığı 75/140 arası olması lazımmış. 50 lik yükleme yapıldı aşırı moralim bozuldu muhtemelen gebelik şekerin var deyince doktor yarın 100 lük yükleme yapılacak. Korkmalı mıyım çok mu yüksek başına gelen var mı nasıl bi yol izlediniz ?? 🥺