Yarenheybeli Brc_Brc rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah canım benim sende bana dua et 💕
Blblanne Brc_Brc ayy hayirli olsun ben burdayim anne diyor. Benimde bat 19 aralik. Bende 8 gun kala test yaptim baya erken yaptim ben negatif cikti cuma gunu bende gidicem kan vermeye
Brc_Brc Blblanne bende 7 gün önce yaptım cıkmamıstı dün yaptım çıktı ki daha 5 gün var az öncede kan verdim sonuc aksama cıkarmıs nasip bakalım🙏İnsallah Rabbim gönlüne göre verir seninde 🙏🙏🙏
Blblanne Brc_Brc peki dun yaptigin normal testmiydi erken gebelik testimiydi. Acaba yarin bende mi yapsam tekrar Amin insallah Rabbim hepimizin gonlune gore versin kan sonucunufa bizimle paylasirmisin 😇
Brc_Brc Blblanne erken gebelik testiydi sabah tekrar yaptım erken gebelik testi ile yine cıktı gittim sağlık ocagında kan verdim Sonuc aksama cıkar dediler bekliyorum