https://resimyukle.io/r/IAcJH0v3gp
Bat 18 i yani 5 gün var şimdi erken gebelik testi yaptım böle cıktı sizce varmıdır heveslenemiyorum 2. Cocugum olucak nasipse Allah izin verirse kan vericem yarın nasipse ama erken diye bide söylenirlermi kan tahlili için Rabbim isteyen herkese nasip etsin insallah sağlıklı bebekler🙏🙏🙏