Adileeselvi ya şöyle bir olay oldu benim 18.haftada 4,4 çıktı ve ilk doktor düşük 5 olması lazım dedi baya panik yaptırdı sonra doktorumu değiştirdim 22. Haftada detaylıya girdim 5,48 çıktı özellikle belirtttim ilk doktorum böyle söyledi diye yo gayet normal şuan dedi detaylıda başka hiç bir şey söylemedi her organa normal dedi 32. Haftada kendi doktoruma sordum burnu nasıl diye ölçüm almadan bak gayet iyi kemiği dedi bilmiyorum burda okuyorum 22. Haftada 5 5,5 a düşük demişler. Nette ortalama 6 yazıyor bu haftalarda 5,48 de en alt sınır yazıyor haftaya Doğum yapıcam ama hala ilk doktorun dediğini atlatamadım. Netten çok doktora sordum normal değer yazmışlar burun kemiği olmaması sıkıntı yazmışlar hayırlısı bakalım ne çıkacak sonuç