Merhaba arkadaşlar. Daha önce yazdığım bir kaç postta yazmıştım hamileyken yaştan dolayı ikili ve üçlü testlerde down riski çıkmıştı amniyosentez veya nifty yapılsın denilmişti ama ben aldırmayı düşünmediğim için yaptırmamıştım. Bebeğim sağlıklı bir şekilde doğdu ama gözlerinin veya burun yapısından dolayı olabilir denildi ve genetik test istendi. Testi verdik 1-2 ay sürebilir dediler çıkması bizim test 2 hafta içinde çıktı bebeğim down değilmiş. Benim gibi olupta test vereler içini karartmasın. Eğer ki bir iki benzetmeden dolayı isteniyorsa testi yaptırıp içinizi rahatlatın. Kromozomlarla ilgili olduğu için test sonucunda herşey yazıyor zaten. İnşallah herkes mutlu sonla tamamlar bu süreci. Sormak istediğiniz soru olursa cevaplarım benim aklıma gelenler bunlar. 🌺