Aycaaa571 canım uykudan uyandığında yada uykuya dalacakken verirsen daha kolay alışır bnim bebeğim de öyleydi ağlamaktan helak olmuştum biberonla mama verdim bir hafta. Sonra bi gece de iyim dedim uyandı ağlıyor en ağzına bi aldı ondan sonra daha mama vermedim oyle memeyle devam ettik cok tıka basa da mama yla doyurma emmeye yer kalsın