Aycaaa571 al bendende okadar 3.cocugum bu, 3 bebemede mama verdim ayni biberonla, diger ikisinde hic sorun yasamadim lakin bu bebek hazirci, biberon gibi akmayinca agzina kuduruyor, 3.5 aylik once meme artik ne kadar emerse sonra mama seklinde ilerliyorum, digerlerindede boyleydi ama onlar memeye duskunku bu bebegimin duskunlugu yok