Seyma_51kossek demetemre ayyy bnde şimdi geldim hasteneden cnm bnm sancim çıktı ama açılım yok haftaya gel dedi çok hafif kasık agrim var sadece
miyopmom demetemre ustte ki bebegin kalp atisi alttaki sanciniz ve yukselfigi yeri goruyosunuz orada hissettiniz mi sancinizi
demetemre Seyma_51kossek cumaya kadar bekle merdiven in çık dedi cuma bı daha gitcem. İnşallah cumaya kalmadan geliiiirrr
Merve_0109 demetemre Ben hic birşey yapmadım 39+3 haftalığ doğum yaptım 10 gün oldu ama çok zor oldu doğumum
demetemre Merve_0109 darısı başıma inşallah benimki kolay olur ama açılma falan olmayınca zor olacak heralde
demetemre hunilimom evet inşallah ama sancıyi çok hissetmiyorum, bir de düzenli olup olmadığını anlayamıyorum, birrr deeeee bebek daha yukardaymis 🙄🤷🏻♀️