_elifmehmet_ 3mlek2bebkannesi evet oyle yaziyor ama 2 hafta oncede 5+1 di ama kesenin buyumesi guzel dedi bakalim persembe hersey belli olcak
3mlek2bebkannesi _elifmehmet_ hakkında hayırlısı olsun benim oğlumda 7+ idi sadce alttan muayeneyle gözüktü
Ceren_01 _elifmehmet_ sebebini araştırmadınız mı bu kadar tekrarlayan boş gebelik ve kürtajın sebebi olmalı genetik test yaptırın. Birde yolk sac varsa bebekte olmalı kendinizi strese sokmayın yinede belki bir hafta sonra görünür
_elifmehmet_ Ceren_01 keske sadece genetik testle hallolsa onuda yaptirdim hocalara bile gittim tiroid harici bi hastaligim yok oda kontrol altinda zaten
_elifmehmet_ Ceren_01 o da yaptirdi sperm sayilarindada baktirdi ondada sorun yok biz yinede tedbir amacli oksapar ve coraspin kullaniyorum ama yinede engel olamadi galiba
1melisa _elifmehmet_ canım ultrasonda 5 haftalık görünüyor ben 5 haftalıkken gitmiştim doktora küçük bir nokta vardı doktor ona kese dedi korkutma kendini inşallah birdahakine görürüsün bebegini
_elifmehmet_ 1melisa insallah canım usgde 5 haftalik gozukuyor kese boyutlarida guzel ama sata göre 8+4 haftaligim ve yolk kesesi bile alttan daha bugün görülebildi çok mu geç gözükmezmi diye korkuyorum iste
1melisa _elifmehmet_ bol bol avokado yiyinki güzel tutunsun içinizi ferah tutun inşallah güzel haberler alırsınız