_elifmehmet_ benim de hep düşüyordu hiç kese oluşmuyordu bile sadece üçüncüsünde oluştu onda da kalp atışı olmadı hemen kese bozuldu aldılar . Genetik falan baktılar baktılar olacak gibi değil kan sulandırıcı dene belki işe yarar dediler çok şükür de oldu . Şu an 36 dayız Rabbim sana ve senin gibi eli yüreğinde bekleyen herkese nasip etsin inşallah çok zorlu bı süreç inanın o kdr yıprandım ki saçkıran bile oldum eşimle bisanma noktasina geldik kayınvalidem üstüme geldi sorunun vardı neden söylemedin vs dedi görümcelerim esimi doldurup durdu kabus gibi üç yıl geçirdim evliliğimin baharında . Rabbim kimseye yaşatmasın hiçbir kadının kucağı boş kalmasın inşallah çok amin