Seda_krmnli42 Ela532 aynen vallahi öyleyim karşı Komşum var günde 1 ekmek yerim ben diyor şaşıp kalıyorum bnde günde yarım ekmek yesem kmbilir kaç olucam
Ela532 Seda_krmnli42 bizin bünyemizde böyle kuzum napalim dikkatli olacağız ben çok kötü olmaya başladım artık hiçbir şekilde doymuyorum yemek yediğim halde karnım zil çalıyor 😂 100 kilo ile doğuma gireceğim muhtemelen sende kafana takma veririz doğumdan sonra Allahin izniyle
SemaaR 33 haftalığım 19 kilo aldım. Çokta sıkıntı etmiyorum, gizli şekerimde çıktı. Vücudum kilo almaya çok müsait. Allahtan 1.82 boyum var çok belli olmuyor 😂 doğumdan sonra her türlü vereceğimi biliyorum. Bebeğim de çok sağlıklı Allah’a şükür 🙏
Seda_krmnli42 SemaaR ya ewet bnde çok dert etmiyorum boyum 170 ama kilo aldıkça hareketlerim kısıtlanıyor o yüzden çok almak istemiyorum ne yersem bana yarıyor vala
dilek6 Seda_krmnli42 yediğinden değildir canm bende 24+ 3 haftalık hamileyim 2 kilo aldım benle aynı olan arkadaşım 13 kilo almıştı tahlilde rahatsız olduğu ortaya çıktı doktorunla görüş bu durumu
tomrisveannesi Seda_krmnli42 yani meyveyi geç saatte ve çok yiyorsan olabilir. Ben 38. Haftamdayım 13 kilo aldım. Herşeyin fazlası zarar. Doktorum yemeklerin suyunu yeme demişti kilo almamak için. Meyvenin fazlası kilo aldırırken salatalık yoğurt sınırsız yiyebilirsin demişti doktorum
Seda_krmnli42 tomrisveannesi yok canım meyve falan yemiyorum yediğim arada bir muz ve mandalina onun dışında meyvede tüketemiyorum bulantı yapıyor dye. Sanırım bünyem kilo almaya müsait olmadı diyetisyenle ilerleyeceğim çok teşekkür ederim 😊
tomrisveannesi Seda_krmnli42 beni yanlış anlamanızı istemem tabiki diyetisyen en mantıklısı ama yemediğiniz birşey size kilo yapmaz tabi eğer hormonlarınız normal çalışıyorsa
Nurmilla Seda_krmnli42 kahvaltimi normal yapiyorum bol şu bol meyve yiyorum yememmde sorun yok ama basta ben kilo verdim suan onu aldim 5 kg 29 haftalik oldu cikolata cok yiyorum mesela tatli seyler 😊 bi de cok hareketliyim yuruyorum evde de durmuyorum tuzu fzla kullanmam oyle yani smdilik
Elif_tkn Seda_krmnli42 kahvaltını çok güzel yapıyorum ara öğünlerinde meyve tüketip kuru Kaysı fındık ceviz falan tüketiyorum akşam yemeği yedikten sonra süt veya yoğurt tüketiyorum şuana kadar 6 kilo aldım bebek kilosu da gayet güzel 29+6 haftalığım ☺️
Seda_krmnli42 tomrisveannesi canım vallahi alt komşumla aramızda bir hafta var kız ne bulursa yiyor özellikle çikolata tatlı gece yemekleri falan hatta bazen benide çağırır garip bi şekilde o almıyor henüz 3 kilo almış. Bende tam buğday ekmeği yiyorum günlük yumurtamı yiyorum sütümü içiyorum zaten bulantıdan dolayı tatlıdan tiksindim 5 aydır ağzıma 1 çikolata dahi sürmedim abur cubur kuruyemiş ve kuru kayısı yiyorum sadece ona rağmen çok aldğım için üzülüyorum
Seda_krmnli42 tomrisveannesi doktorumla görüştüm bir ay sonra randevum var tiroitlerine de bi bakalm dedi
Seda_krmnli42 tomrisveannesi keşke yesemde bu kadar yememe rağmen normal derim bu kadar kafaya takmam gerçekten
Esmaonur Seda_krmnli42 20+4 iki kilo almışım sadece. Benim sabahları iştahım olmadığı için her gün öğlen 12de kahvaltı yapıyorum. Menemen kuymak yumurta canım ne isterse onu yapıp zeytin peynir reçel vs sağlam bi kahvaltı yapıyorum. Akşam yemeğinde bir kase çorba ve bir tabak sulu yemek yanında da bol salata yiyorum. Akşam yemeğinde hiç ekmek tüketmiyorum. Kahvaltıyı geç yaptığım için acıkmıyorum da zaten pek. En geç 6 buçukta akşam yemeğini yemiş oluyorum. Sonrasında 9 gibi bir adet meyve yiyorum. Her günüm bu şekilde düzenli ilerliyor en önemlisi ekmek yememek sanırım ve yemekleri yağlı tuzlu da yapmıyorum ben
Seda_krmnli42 Esmaonur maşallah size bnde geç uyandğım için 11 12 gbi yaparım kahvaltımı birde dediğiniz gbi deneyim bakalım