Seda_krmnli42 38+0’ım. 12 kilo aldım. Normalde iyi yerdim ,gebelikte 30 kilo da olsa alırım diyordum ama gebe kalınca iştahım kapandı. Aylarca tatlı yemedim , sadece pekmez kuru kayısı vs yemiştim tatlı olarak. Çikolata, pasta, dondurma vs yiyince kusuyordum ben de yemeyi bıraktım. Rahatsız ettiği için canım da çekmedi hiç. Paketli ürünlerden de uzak durdum. Hala iştahım yok gün geliyor 1 öğün yemek yiyorum, zaten max 2 öğünüm oluyor. O da canım çektiği için değil yavru aç kalmasın diye.