Adetinize iki gün varken bile silik çizgi çıktıysa hamilelik olma ihtimali yüksek. Ben 2 kez yaşadım bu durumu ama sonrasında kandaki beta değerinin iyi takip edilmesi gerekiyor. Bende böyle testte çıktı kan verdim kanda da çıktı fakat beta değerim düşüktü ve gittikçe düştü bir hafta içinde de kanamam oldu. Kısaca kimyasal gebelik yaşadım.