Han-Alya ben imperialde Ayşe Müsellime gidiyordum. Baştan beri çok memnunum kendisinden. Çok güzel açıklıyor her şeyi çok güzel anlatıyor ve en önemlisi aradığım her dk ulaşabiliyorum hatta ameliyathanede bile telefonuma baktığı oldu. Dışarıda yapılan tahlilleri kabul ediyor. ameliyatım da çok güzel geçti epidural oldum ben. Hastane, çalışanlar ve doktorumla dört dörtlük bir kavuşma yaşadık kızımla 🥰 Numunede de ömür beye de gidiyordum ancak 4 gün yatırdılar beni orada ve nasıl kaçtığını bilmiyorum orada hangi doktorda takipli olsanız bile kim nöbetçiyse onunlasınız. Normal doğum için numune düşünülenilir ancak ben bir daha gitmem ☺️