T1033b amin inşallah çok teşekkürler🥰 Ayşe müsellimdi doktorum çok memnunum kendisinden. Ameliyat esnasında bastırdılar 3 kişi bastırdı zaten epiduralli olduğum için acı hissetmedim ama bastırma hissini hissediyorsunuz, biraz can yakıyor ama çok değil. Odaya gelince kum torbası konuldu bastırma vs daha yapılmadı. Ama kime sorsam ameliyat sonrası bastırma yapmışlar 🤷🏻♀️