Carriebradshow 17+3. Benim ikiz olduğu için biraz erken doğma ihtimali var. Ondan yarıladım sayılır ☺️
Ayselali012 Annekuzusu_0 aynen cnm ben 6 yıl oldu Allah bana şimdi nasip etti inşallah tez zamanda kucağıma alım
Merve899 Annekuzusu_0 son zamanlar hiç geçmiyor sanki 🙈 geliyor gelmekte olan inşallah sağlıkla gelsin 😂❤
Annekuzusu_0 Ferda_33 nihayet benim haftamdan küçük birisi çıktı hep bizden büyükler yazmış moralim bozulmuştu ya🤣