Hatice271020 Salha4 hareketlerini hissedebildiniz mi? Benim ilk hamilelik aynı haftadayız ve hissetmedim hala
Sakinem212 Annekuzusu_0 son çeyrekteyim 44 gün kaldı son zamanlar of of diyepum çok zor geçiyor gerçekten.
3mlek2bebkannesi 26+2 olduk buqün ,🌼 biz 37+1 finish az kaldı bu yüzden tabi kuzucuk sabreder beklerse
Annekuzusu_0 Ferda_33 nihayet benim haftamdan küçük birisi çıktı hep bizden büyükler yazmış moralim bozulmuştu ya🤣