Prensannes Kızlar ya ortalama 5 kontroldur gidiyoruz benegım yzunu gostermıyor hep sırtını görüyoruz nıtmal mı ya
SemihDamlaDalan Prensannes Canım ya bende öyle başından beri hiç göremedim hep ya yan dönüyor yada arkasını dönüyor sadece detaylıda görebildik o kadar ☺️ Kızlar göstermiyor galiba nazlı kızlar☺️
jrarya Prensannes biz 36 hafta 1 gün olduk daha renkli ultrasonda yakalanan pozu yok hep elleri yüzünde ya da sırtı dönük yalnız değilsiniz 😌😌😌
szeynp Prensannes benimde Bebeğim 10 günlük oldu devamlı eli yüzündeydi hiç göremedik ama dünyalar tatlısı bir oğlum oldu bize de süpriz oldu. Süprizci bebekler daha iyi :)
Mrvesn Bugün yarın doğurucam daha göremedim kızımın yüzünü.. Her kontrolde görmeye çalışıp sonra görememekten yoruldum vazgeçtim 😂😂 doğuma bıraktım sürprizli olsun 😊😊
Mrvesn Prensannes her türlü saatte gittim bana mısın demedi ayrıntılıda da göstermedi. Göstermiyor yani doğsun anca göreceğim 😊
Prensannes SemihDamlaDalan cok nazlı bende dıyorum belkı yu gorumlugu istiyor😂😂😂😂😂babasınoralı degıll
Babygrill Neredeyse 38 haftaya girdik hanımefendi sadece bir kere azıcık gösterdi yüzünü o da doktorun zoru ile önüne de kordonu almış azıcık görebildik Gül cemalini😁 Doğumda nereye şaklayacak acaba yüzünü 😂
Ayseenurr Prensannes Bende 30haftamdayım . Her gıtmemde elleri yüzünde kapatıyr yandan gordum bıde cok az yakaladı agzını burnunu. kapıyor süreklı 😂