Rose91 Yavasi benimde ayni senin gibi yani doktorum gordugunden beri normal dogum onermedi bana… tabi senin doktorun ne der ne dusunur bilemem canim.. bende anestol kullaniyordum… Gecmis olsun ve iyi gebelikler diliyorum🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Rose91 Yavasi ozele gidiyorum canim evet her hafta nst ve muayeneme bakiorm her sey ylnda suyumda iyi 5 ocagi bekliyoruz.. 5 ocak gelene kdrda haftada 1 mutlaka beni görüyor..
Yavasi Rose91 makatınızdaki soruna baktimi doktorunuz gordumu özel olduğu için normal önermemistir gibime geliyo benim sezaryan onların işine geliyo
Rose91 Yavasi benimde senin gbi makat disinda sarkiyor gebelikte vardi canim 1 tane sonra 2 tane oldu ve sanki sismis vaziyette doktorum bu sekilde normal dogum yapamazsn dedi ikinmaktan….