Dün acilden muayene olmaya gittim günüm doldu nst çekileyim diye. Acildeki doktor beni saçma sapan muayene etti ve doğumhaneye yolladı orada ayrıntılı muayene edilecekmiş çünkü suyu azalmış bebeğin. Neyse doğumhanenin içinde bekliyorum bir saat falan geçti millet bağırıyo doğum yapıyo psikolojim bozuldu. En son bi kadının plasentasını doğurtacaklardı, doktor kadına sürekli bağırıyor kolunu indir, bi dur dedim sana, bunu yapmam gerekiyor en sonunda sesini baya yükseltti yaaa bi durr diye bağırdı. Oysaki kadının sesi çıkmıyordu doğru düzgün. Beni de o doktor muayene edecekti, o seslerden sonra arkama bile bakmadan kaçtım hastaneden.
Diyeceğim o ki o hastanede doğum yapmayı tavsiye etmiyorum aklınızda olsun hanımlar. Acildeki doktor ayrı bağırıyo dığumhanedeki ayrı. 😠