Esras88 benimde öyle oluyor dediğin gibi benimde ksrnım hiç yok gören inanmıo 7 aylık olduğuna bazen çok sert hareketli dönüolar bazende yavaş olabiliyorlarmış normal bence hatta 27 haftallıkken hiç hissetmedm hareketini acile gittiğimde ultrason muanesinde çok sert vurdu bitane çok şaşırmıştım doktorum gününü çoğunu uykuya verio demişti😅😅