Geçmiş olsun öncelikle. Benim ilk hamileliğimde boş gebelik yaşadım kalp atışı alamadık ve kürtaj oldum. 2 ay sonra tekrar hamilelik yaşadım değerim yükselmedi ve kanamayla vücuttan attım yani kimyasal gebelikti. Üst üste böyle yaşayınca psikolojik olarak yıprandım. 4 ayda hem vücut olarak hem de psikolojik olarak kendimi toparladım. Tekrar hamile kalmak istedim. Doktorum da kan pıhtılaşması olabileceğini söyledi hamilelik düşünüyorsan aspirin kullanmaya başlayalım dedi. Kullandım ve hamile kaldım. Hamileliğimi öğrenir öğrenmez de kan sulandırıcı iğne kullanmaya başladım. Şimdi 35 haftalık hamileyim oğlumu bekliyorum heyecanla ❤️ Rabbim kimsenin kucağını boş koymasın. Umudunu hiç yitirme