Gunler önce burdan hamilelik haberimi paylaşmıştım,ama bugün 4.gün gecimemm ile kanamam gelince kimyasal gebelik olduğunu,ve degerlerimin düştüğünü öğrendim.. benim gibi olan varmı? Ne kadar süre sonra tekrar hamilelik düşündünüz.? Şuan çok kötü,yipranmis üzgün bir hâldeyim..😔