Sulesule35 yani bunu yazana kadar hastaneye gitseniz düşük belirtisiysede önlenebilir ilk haftalarda kahverengi akıntı bile düşük belirtisi kendimden biliyorum bazen olmayan akıntıyla bile kasıklarıma ağrı vuruyor diye panik yapıp doktora gitmişliğim var siz nasıl o kanamayla durabildiniz ki